Κέντρο Ειδικών Θεραπειών <<Ψυχ…Αγωγείν>>

Επιστημονική Ομάδα Νέου Κόσμου

Στάμου Πηνελόπη

Υπεύθυνη Κέντρου Ψυχολόγος - Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια Ζεύγους & Οικογένειας-MSc Ειδική Αγωγή

Η Στάμου Πηνελόπη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι κάτοχος του πτυχίου Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών και είναι κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος. Έχει ολοκληρώσει την φοίτησή της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχει λάβει το μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης (MSc) Ειδικής Αγωγής (βαθμός πτυχίου Άριστα 8,97). Επιπλέον, είναι Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια Ζεύγους & Οικογένειας, ολοκληρωνοντας την ειδίκευση της στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής σε συνεργασία με το Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Στο παρόν, ειδικεύεται στη “Βιωματική & Θεωρητική Εκπαίδευση στην Δημιουργική Εποπτεία”, ένα πρόγραμμα αναγνωρισμένο από το British Association of Dramatherapists από το 1994, το οποίο εκπονείται από το Ψυχοθεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο “Έρμα”.

Παράλληλα, πραγματοποίησε την ετήσια επιμόρφωση στο γνωστικό αντικείμενο της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας το οποίο οργανώθηκε από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. Επιπλέον, συμμετείχε ως σύνεδρος στο 3ο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας και στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων στο γνωστικό της αντικείμενο.

Εκτός από την κατάρτιση και επιμόρφωση που αποτελούν σημαντικά εφόδια, η Στάμου Πηνελόπη έχει μια πολυετή εμπειρία στο χώρο της Ειδικής Αγωγής. Παράλληλα με την φοίτηση της στο Πανεπιστήμιο, έκανε την πρακτική της άσκηση στο Συμβουλευτικό Σταθμό του Δήμου Πετρούπολης, υπό την εποπτεία της κας. Χαραλαμπακοπούλου Δήμητρας, παιδοψυχολόγο του κέντρου. Κύριες αρμοδιότητες και δραστηριότητες αποτέλεσαν η παρακολούθηση και συμμετοχή συναντήσεων, η καταγραφή του οικογενειακού ιστορικού, και η καταγραφή των περιστατικών.

Ως Ειδικευόμενη Ψυχολόγος εργάστηκε στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτησιογόνων Ουσιών “Φαέθων” του Δήμου Ιλίου, υπό την εποπτεία της κας. Παπαδιώτη Μαρίνας, υπεύθυνη Ψυχολόγο. Η συμμετοχική δραστηριοποίηση σε βιωματικά σεμινάρια που εκπονήθηκαν στους εκπαιδευτικούς για τους τρόπους διαχείρισης της συμπεριφοράς των μαθητών, καθώς και η επέμβαση σε μαθητικές κοινότητες μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτέλεσαν δραστηριότητες στις οποίες ήταν υπεύθυνη η ίδια.

Το χρονικό διάστημα μεταξύ του Οκτωβρίου του 2009 και του Μαΐου του 2010 η Στάμου Πηνελόπη εργαζόταν εθελοντικά στην Μονάδα Εφήβων του Ελληνικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας και Ερευνών. Στο πλαίσιο της εργασίας της, παρείχε συμβουλευτική υποστήριξη σε εφήβους και γονείς ενώ συμμετείχε σε ομάδες εποπτείας με σκοπό την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των περιστατικών.

Από το 2009, εργαζόταν σε ιδιωτικά κέντρα Παιδοψυχολόγος-Ειδική Παιδαγωγός ενώ σημαντική αποτέλεσε η συμμετοχή της στην επιστημονική ομάδα του Κέντρου Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) Δ’ Αθηνών. Για τέσσερα συναπτά έτη εργάστηκε στον Οργανισμό Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δ. Βριλησσίων ως υπεύθυνη ψυχολόγος στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου ενώ οργάνωσε και επόπτευσε την Σχολή Γονέων που λειτουργούσε σε εβδομαδιαία βάση.

Διατηρεί το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «Ψυχ…Αγωγείν» από το 2013.

Σας περιμένουμε να μας γνωρίσετε!

Ιντζόγλου Αφροδίτη

Ψυχολόγος Παιδιών & Εφήβων

Η Αφροδίτη Ιντζόγλου είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου.

Στο πλάισιο των σπουδών της, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς, όπου εργάστηκε ως συνοδός παράλληλης στήριξης και ασχολήθηκε με παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) και άλλες ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές. Επιπλέον, κατέχει πιστοποιητικό επιμόρφωσης στην Συμβουλευτική και θεραπεία Ζεύγους και Οικογένειας καθώς και στην Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων. Έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί επιμορφωτικά σεμινάρια και προγράμματα πάνω στο αντικείμενό της που εμπλουτίζουν τις γνώσεις της. Στο παρόν, ειδικεύεται στην Εφαρμοσμένη Παιγνιοθεραπεία.

Τέλος, αυτή την περίοδο εργάζεται ως συνοδοός παράλληλης στήριξης, υποστηρίζοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολικό περιβάλλον, με στόχο την ομαλή τους ένταξη και την ενίσχυση της αυτονομίας τους. Παράλληλα, προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους σε κέντρα ειδικών θεραπειών. Η προσέγγιση εστιάζει στην ενίσχυση της συναισθηματικής ανθεκτικότητας, την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών και των οικογενειών τους.

Κουμιώτη Αθηνά

Ψυχολόγος- Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια

Η Αθηνά Κουμιώτη, είναι Ψυχολόγος _ Συστημική θεραπεύτρια. Σπούδασε Ψυχολογία, στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τμήμα Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της, πραγματοποίησε την εκπαίδευση της πάνω στην συστημική προσέγγιση θεραπείας.

Από το 2017 εργάζεται ως Ψυχοθεραπεύτρια σε πολυδύναμα κέντρα ειδικών θεραπειών πραγματοποιώντας συνεδρίες με παιδιά, εφήβους, ενήλικες στα πλαίσια ατομικής συμβουλευτικής, συμβουλευτικής γονέων καθώς επίσης σε ομάδες εφήβων και ομάδες γονέων.

Περπινιώτη Ναταλία

Αναπτυξιακή Ψυχολόγος MSc

H Nαταλία Περπινιώτη είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου. Το 2018 ξεκίνησε την εκπαίδευσή της πάνω στην Ψυχοδυναμική Κλινική Πρακτική. Το 2019 εισήχθη στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» του τμήματος Ιατρικής του Ελληνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Στο πλαίσιο των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών της έχει εργαστεί σε δημόσιους φορείς, νοσοκομεία και σχολεία αλλά και σχολεία του εξωτερικού, σε προγράμματα πρόληψης, συμβουλευτικής και παρέμβασης. Έχει συνεργαστεί εθελοντικά με το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», το Κέντρο Υποστήριξης Νέωn της «Άρσις» και με ηλεκτρονική πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών συμβουλευτικής σε εφήβους και ενήλικες. Στα χρόνια αυτά έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια και προγράμματα επιμόρφωσης.

Οικονόμου Μυρσίνη

Ψυχολόγος/Παιδοψυχολόγος - Εκπ. Παιγνιοθεραπεύτρια

Η Μυρσίνη Οικονόμου είναι απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου. Έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου (MSc) στο Πανεπιστήμιο του Λάιντεν στην Ολλανδία, και στο παρόν ειδικεύεται  στην Παιγνιοθεραπεία στο Ψυχοθεραπευτικό & Εκπαιδευτικό κέντρο δια βίου μάθησης «το Έρμα». Έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα επιμόρφωσης πάνω στο αντικείμενο της.

Έχει συνεργαστεί με σχολεία και δομές για άτομα με ΔΑΦ, και στο παρόν συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών προσφέροντας ψυχολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε παιδιά, εφήβους και γονείς.

Αργυροπούλου Ιωάννα

Ειδική Παιδοψυχίατρος

Η Ιωάννα Αργυροπούλου είναι Ειδική Παιδοψυχίατρος. Έλαβε την εκπαίδευσή της στην Παιδοψυχιατρική κλινική του ΓΝΑ “Σισμανόγλειο”.

Έχει εξειδικευτεί στη Συστημική – Οικογενειακή Θεραπεία στο Κέντρο Συστημικής Ψυχοθεραπείας Αθηνών (ΚΕΣΥΨΥΑ).

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συμμετείχε σε συνέδρια και ημερίδες με προφορικές και αναρτημένες ανακοινώσεις.

Από το 2017 μέχρι και σήμερα είναι κλινική υπεύθυνη στο Κέντρο Ημέρας και στη Κινητή Μονάδα της Εταιρίας Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας Π. Σακελλαρόπουλος του ν. Φωκίδας.

Ευαγγελοπούλου Εύα

Φιλόλογος-Ειδ. Παιδαγωγός

H Εύα Ευαγγελοπούλου είναι Φιλόλογος με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή. Έχει σπουδάσει Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Πατρών και αυτή την περίοδο πραγματοποιεί τις μεταπτυχιακές της σπουδές (MEd) στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο διαπανεπιστημιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας και του Πανεπιστημίου Πατρών.

Πιστεύει στη συνεχή επιστημονική κατάρτιση και στη δια βίου μάθηση και για το λόγο αυτό εξελίσσει διαρκώς τις γνώσεις της. Είναι κάτοχος Πιστοποιητικού Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το ΕΚΠΑ: Διάγνωση, Θεραπευτική και Συμβουλευτική», ενώ επιδεικνύει εγγενές ενδιαφέρον για περαιτέρω εξέλιξη μέσα από την παρακολούθηση άλλων εκπαιδευτικών σεμιναρίων από το ΕΚΠΑ όπως «Ειδική Αγωγή: Δυσκολίες Μάθησης- Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Παρέμβαση» και από το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου με θεματικές όπως «Τεχνικές ενίσχυσης του γραπτού λόγου» και «ΔΕΠΥ: Προβλήματα λόγου & Οργάνωση μελέτης».

Το επίκεντρο της επαγγελματικής της ενασχόλησης ως εκπαιδευτικός αφορά την παροχή πρόσθετης διδακτικής στήριξης και παρέμβασης σε παιδιά και εφήβους. Παράλληλα έχει απασχοληθεί ως animateur φροντίζοντας για τη δημιουργική απασχόληση και ψυχαγωγία των παιδιών και ως ομαδάρχης (Team Leader) στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Γονέων-Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (Π.Ο.Σ.Γ.Κ. ΑμεΑ). Επίσης, έχει εργαστεί εθελοντικά ως καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας σε παιδιά προσφύγων και μεταναστών στη ΜΚΟ PRAKSIS.

Έχει παρακολουθήσει μαθήματα αυτοσχεδιασμού και υποκριτικής στο Θέατρο των Αλλαγών, ενώ ταυτόχρονα έχει ασχοληθεί με το χορό και το ραδιόφωνο. Επιπλέον, μιλά άριστα Αγγλικά και πολύ καλά Ισπανικά.  

Παπαγεωργίου Σταυρούλα

Εργοθεραπεύτρια

Η Παπαγεωργίου Σταυρούλα είναι Εργοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με βαθμό πτυχίου 9,32. Στα πλαίσια των σπουδών της, έχει πραγματοποιήσει Κλινική άσκηση στο ΚΑΠΗ Καλλιθέας, στην ΕΛΕΠΑΠ Αθηνών και στο Μουσικοκινητικό κέντρο ΑμεΑ του Δήμου Αγίας Παρασκευής.

Στην 1η Πολυθεματική Φοιτητική Ημερίδα του τμήματος φοίτησής της “Η Εργοθεραπευτική Επιστήμη μέσα από τα μάτια των φοιτητών” έλαβε το δεύτερο βραβείο με την ομαδική παρουσίαση με τίτλο “Εξερευνώντας την Αποξένωση Έργου (Exploring Occupational Alienation)”.

Παρακολουθεί κύκλο ομαδικών εποπτειών με θέμα την Εργοθεραπεία σε ένα Κέντρο Ειδικών Θεραπειών για παιδιά και έχει ολοκληρώσει πλήθος σεμιναρίων και επιμορφώσεων. Αναμεσά τους τα: “Εθνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης παιδιών και ενηλίκων σε πρώτες βοήθειες με προσαρμογή Covid – 19”, “Bullying σε σχέση με δυσλεξία και ΔΕΠΥ: Τεστ Παυλίδη”, “Ημερίδα: Αυτισμός και Τέχνες”, “13η Διημερίδα: Τεχνολογίες αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη/ Εργαστήριο: Δυσγραφία και Τεχνολογία”.

Με γνώμονα την τεκμηριωμένη πρακτική της Εργοθεραπείας και τον σεβασμό στα παιδιά και τις οικογένειές τους επιδιώκει τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει.

Χαραλάμπους Μαρία

Λογοθεραπεύτρια - Ειδ. Παιδαγωγός

H Χαραλάμπους Μαρία  είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας ΑΕΙ Πατρών και του τμήματος Φιλολογίας ΑΕΙ Πατρών, με ειδίκευση στη Γλωσσολογία. Τον Σεπτέμβριο 2021 ξεκίνησε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας – Πατρών για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η πτυχιακή της εργασία με τίτλο «Διερεύνηση της επιβάρυνσης φροντιστών ασθενών με άνοια» έλαβε το βραβείο για την 1η θέση Προπτυχιακής Προφορικής Ανακοίνωσης του 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου Λογοθεραπείας που διεξήχθη από τον Σύλλογο Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) , 8-10/11/2019 , στην Πάτρα.

Είναι πιστοποιημένη χορηγήτρια των σταθμισμένων διαγνωστικών  ψυχομετρικών εργαλείων « ΑΘΗΝΑ»  και «ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ». Κάποιες από τις μεθόδους στις οποίες έχει εκπαιδευτεί είναι  η βασική κατάρτιση στο Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων «PECS» και η μέθοδος «ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ- SOCIAL STORIES» , τα «Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού» και η ORAL PLACEMENT THERAPY για την μυολειτουργική αποκατάσταση του στόματος. Τέλος έχει εκπαιδευτεί στο Messy, Sensory and Clay Play, δηλαδή το αισθητηριακό παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης , σύνδεσης και θεραπείας.

Ενδεικτικά κάποια από τα προγράμματα εξειδικευμένης επιμόρφωσης τα οποία έχει παρακολουθήσει είναι «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Ανίχνευση, Διαφοροδιάγνωση και Παρέμβαση» του Πανεπιστημίου Αιγαίου, «Εκπαίδευση στην Τέχνη της Αφήγησης», «Το Παραμύθι ως Εργαλείο για παιδιά με δυσκολία στο Λόγο και την Επικοινωνία», «Διαταραχές Γραφοκινητικής Επίδοσης (Δυσγραφία) – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης», «Μαθησιακές Δυσκολίες και Δεξιότητες Συμβουλευτικής για Ειδικούς και Εκπαιδευτικούς», «Εκπαιδευτικό πρόγραμμα : Διδακτική στην κατασκευή εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης δυσκολιών μάθησης βασισμένο στο ΑθηναΤεστ», «Παιδαγωγική : Eκτίμηση Μαθησιακών Αναγκών και Συμβουλευτική», «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ανεξάρτητης Διαβίωσης σε Μαθητές με Ειδικές Ανάγκες», «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» .

Από τον Απρίλιο του 2019 μέχρι τον Ιούλιο 2021 αποτέλεσε μέλος της διεπιστημονικής ομάδας ιδιωτικού Κέντρου Λόγου και Ειδικής Αγωγής στην Πάτρα πραγματοποιώντας συνεδρίες Λογοθεραπείας και Ειδικής Διαπαιδαγώγησης . Έχει ασχοληθεί κλινικά με  εφήβους και παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Κύριο μέλημά της είναι η συνεχής επιστημονική κατάρτιση πάνω στο αντικείμενο της Λογοθεραπείας και της Ειδικής Αγωγής γενικότερα. Συμβαδίζοντας  με τις σύγχρονες τάσεις, καθώς και τη χρήση τεχνικών και μεθόδων που είναι κλινικά τεκμηριωμένες και αποδεκτές από την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα στοχεύει  στη διατήρηση και συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών .

Γκρέκου Σοφία

Λογοθεραπεύτρια

Η Γκρέκου Σοφία είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (BSc). Ως προπτυχιακή φοιτήτρια πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο κέντρο ειδικών θεραπειών “Εύλογον” υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη της επιστημονικής υπεύθυνης Κιάμου Ειρήνης.

Κατά την διάρκεια των σπουδών της καθώς και μετέπειτα έχει παρακολουθήσει πληθώρα επιστημονικών ημερίδων μερικές εκ των οποίων είναι «Γνωρίζοντας τα γνωστικά προφίλ και τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στις διαταραχές αυτιστικού φάσματος, καθώς και τον ρόλο της διατροφής», «Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού» καθώς και «Νοητικές λειτουργίες, δεξιότητες γλωσσικής επικοινωνίας και ποιότητα ζωής σε ενήλικες ασθενείς με εγκεφαλικές βλάβες». Ακόμα, διαθέτει πιστοποίηση στη μέθοδο «SIMATA και Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία».

Τέλος, στους πρωταρχικούς της στόχους εμπεριέχονται η συνεχής μάθηση και βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει. Για τον σκοπό αυτό, παρακολουθεί εποπτείες και νέες εκπαιδεύσεις.

Κύλιση στην κορυφή